Waar ben je naar op zoek in de nieuwe motor?
Wil je iets vol dure elektronica dat niet gerepareerd kan worden tijdens de volgende pandemie?

Ga je racen in de bochten?
Heb je een grote (numeriek) familie?
Heb je twee voertuigen waarbij deze een cruiser zou zijn en niet de dagelijkse shopper?
Ik heb afgelopen oktober een P460e SE RRS gekocht.
Is het
zo veel beter dan de Velar? Nee.
Is het sportiever en leuker dan een F-Pace Jag? Nee.
Is het beter dan de sportievere (nep) SUV/Off-roaders X5 en vergelijkbaar? Ik betwijfel het. Waarschijnlijk erg vergelijkbaar.
Is het een magische tapijtrit? In tegenstelling tot recensenten die JLR vleien, nee. Vrij stevig. Ja, het is lucht.
Maar vind ik het leuker dan de anderen? Nou, aangezien ik geen Aston-Martin of Ferrari kon betalen, ja.
Het hybride gedrag en die I6 3.0 benzine zijn subliem. EV/ICE-omschakeling? Welke omschakeling?
En als hybride zal ik niet lijden onder de dieselproblemen, aangezien mijn gebruikelijke dagelijkse gebruik slechts een paar kilometer is.
RRS Moans: pop-out handgrepen en geen bedieningsknoppen en -knoppen; dit is bijna net zo gevaarlijk als het gebruik van een mobiele telefoon. Gimmick.
En zoals de 'Car Wizard' zei bij het repareren van een Lexus infotainment scherm; "Zesduizend dollar alleen al om de ventilatorsnelheid op te voeren". Gekke, bloedende accountants.
Verdomd dure hoofdbatterij ~ÂŁ22k momenteel voor de vorige RRS hybride.
Maar als je iets wilt dat geen raceauto is, maar wel onstuitbaar en comfortabel, overweeg dan een Defender.
Ik zou graag een Defender 90 (of een Suzuki Jimny) willen toevoegen.
Helaas is het parkeren van een van deze grote voertuigen (excl. Jimny) een nachtmerrie.
Paniek:-
Oh nee, een of andere klootzak heeft zijn deur op mijn ÂŁ100k Range Rover geopend.
Oh nee, de ruimtes zijn te klein.
Al met al denk ik dat ik een gereviseerde Mercedes uit de jaren 90 ga halen