Range Rover Velar Forum banner

Herstarten van het infotainmentsysteem

1 reading
32K views 4 replies 4 participants last post by  Shropshire Lad  
#1 ·
Hallo allemaal,
Weet iemand of er een manier is om een harde reset uit te voeren op het infotainmentsysteem als het niet goed functioneert? Het functioneert vaker niet dan ik zou willen en ik moet de auto uitzetten en een paar minuten wachten om hem weer aan te zetten. Dit werkt meestal wel, maar op lange ritten is dit uiterst onhandig. Weet iemand of er een manier is om een harde reset op het systeem uit te voeren?

#2 ·
RRV13 said:
Hoi allemaal,
Weet iemand of er een manier is om een harde reset uit te voeren op het infotainmentsysteem als het niet goed functioneert? Het functioneert vaker niet dan ik zou willen en ik moet de auto uitzetten en een paar minuten wachten om hem weer aan te zetten. Dit werkt meestal wel, maar tijdens lange ritten is dit uiterst onhandig. Weet iemand of er een manier is om een harde reset op het systeem uit te voeren?
Als het Pivi Pro op een Defender is, wordt in verschillende forums gemeld dat het indrukken en vasthouden van de aan/uit-knop voor 20 seconden het systeem reset. Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd in een Velar, dus ik weet niet of dit van toepassing is.

#3 ·
Bedankt voor de info. Dat lijkt niet te werken voor de Velar. Ik heb het zowel tijdens het rijden als in de parkeerstand geprobeerd. Er staat ook niets in het servicemenu over het opnieuw opstarten. Het servicemenu heeft eigenlijk geen bedieningselementen in vergelijking met de Audi die ik voor de Velar had.

#5 ·
Hoi iedereen,
Weet iemand of er een manier is om een harde reset uit te voeren op het infotainmentsysteem wanneer het niet goed functioneert? Het functioneert vaker niet goed dan ik zou willen en ik moet de auto uitzetten en een paar minuten wachten om hem weer aan te zetten. Dit werkt meestal wel, maar tijdens lange ritten is dit uiterst onhandig. Weet iemand of er een manier is om een harde reset op het systeem uit te voeren?
Hoe reset je een Range Rover Velar scherm 2021?
Hoe voer ik een reset uit als mijn scherm leeg is?
Om het apparaat te resetten, drukt u tegelijkertijd 10-12 seconden op de aan/uit-knop en de volumeknop.
Het apparaat wordt uitgeschakeld en start vervolgens automatisch opnieuw op.
Het apparaat wordt nu ingeschakeld, voert de verwachte functies uit en laadt zoals verwacht.