Range Rover Velar Forum banner

Corris Grey Finished - Nu Eiger Grey

89K views 105 replies 26 participants last post by  riccis  
#1 ·
Voor het geval je mijn 'Pulled the trigger post' gemist hebt, dacht ik dat ik de foto's hier zou plaatsen, want ik weet dat een paar mensen geïnteresseerd zijn....

Attachments

#2 ·
Verdomme, ziet er mooier uit dan Corris Grey!!! Zeer vergelijkbaar met berggrijs van merc

#6 ·
Het is geen debat!

Ik ging Corris bestellen... Mij werd verteld dat ik het niet kon (samen met een paar honderd andere mensen) 'je zult nu Eiger moeten hebben!' hoewel mijn build het had en het er nog steeds op staat.... Enerzijds, zonder de hele auto in Eiger Grey te zien, zou ik waarschijnlijk nog steeds om Corris vragen (als ik de keuze had), maar ik ben ook blij met de Eiger - misschien een beetje zeldzamer (ATM) - ziet er meer staalachtig uit, maar de dealer zei (waar of niet) dat Corris oververkocht was... Ik begrijp nog steeds niet waarom ze het dan zouden veranderen.... Kijk wat Merc voor Silver heeft gedaan! :lol:

#8 ·
J77 said:
Ik denk dat de Velar goed zou staan in een effen grijze kleur, vergelijkbaar met die van Audi.
Kun je alsjeblieft een foto laten zien?

#10 ·
saqibm said:
Corris, Eiger, Indus, Yulong, Byron.... Waar halen ze deze namen vandaan?? Zijn ze op enigerlei wijze verbonden met de kleur?
Ze zijn allemaal verbonden met plaatsen, bergen, rivieren etc. het is een LR-traditie

Fuji wit, knisperende witte sneeuw op de berg Fuji bijvoorbeeld

Ik had Mauritius Blue op een Fl2, een mooie tint die eruitzag als het blauw van de Indische Oceaan

Mijn D5 was Namib Orange, geïnspireerd door het zand van de Namib-woestijn.

#14 ·
Voor het geval er meer mensen zijn die wachten om dit NIEUWE Eiger Grijs te zien (zoals ik, ik heb het blind besteld, behalve de kleurstalen)

Attachments

#18 ·
philm said:
Raar, ik kreeg de kleuren twee weken geleden te zien, corris grijs was er nog.
Ik heb nu een corris grijs op mijn oprit staan.
Raar dat je deze kleur te zien kreeg - zelfs op hun eigen website kun je er niet voor kiezen.....ook ben ik er zeker van dat je Corris vanaf april dit jaar niet meer kunt krijgen....gok dat je Velar geen nieuwbouw was....maar uit voorraad... ;)

#19 ·
Tattooz said:
Iemand nog foto's van Eiger Grey??
Ik heb gezocht op Google en kan nog geen echte foto van de Velar in Eiger Grey vinden...maar ik heb de RR als foto's gevonden :)

Attachments

#21 ·
Tattooz said:
Kangaman, bedankt :)
Geen zorgen man, om eerlijk te zijn hoop ik dat de kleinere Velar er iets beter uitziet, aangezien de grote panelen op de RR de verf er naar mijn mening een beetje flets uit laten zien :? - Ik heb alle zwarte dingen gekozen die ik kan, zelfs mijn wielen (lichtmetalen velg - 22" 9-spaaks 'Style 9007') worden glanzend zwart gepoedercoat om het een beetje op te fleuren ;)

#23 ·
dandanthewatchman said:
Een vriend van me heeft net de nieuwe Evoque in Eiger gekregen - ziet er prachtig uit in het echt

Ik zou zeggen meer zilverachtig dan ik had verwacht - ergens tussen Indus en Corris

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt voor je mening Dan - ik ben het eens met wat ik in de showroom zag - maar kijken naar een Jag & proberen die kleur op een Velar te visualiseren is moeilijk voor mij....hersenen berekenen niet :lol: